Crack Dünyası

15 Şubat 2016 Pazartesi

PSP'ye Crack (Kırdırma) Nasıl Yapılır?

Merhaba Gençlik, Bu yazımda sizlere PSP'ye nasıl crack (kırdırma) yapıldığını anlatacağım.

Crack Nedir?

Crack, PSP'nize beleşten korsan oyun atmanızı sağlar. Birçok elektronikçi, para karşılığında PSP'nize crack yapıp oyun yükler. Ancak siz o oyunlara kanmayıp kendiniz crack yapabileceksiniz!

Crack Nasıl Yapılır?

1. Adım: Öncelikle, PSP'mizi bir USB kablo aracılığıyla bilgisayarımıza bağlıyoruz. Ardından PSP'mizdeki Settings menüsünden USB Connect'i seçiyoruz.

2. Adım: Bilgisayardaki PSP klasöründe PSP, VIDEOS, PICTURES vs. gibi klasörlerin gözükmesi lazım. Eğer o klasörler gözükmüyor ise PSP'nizin hafıza kartına ayarlardan format atın. (Settings/System Settings/Format Memory Card) Eğer o da olmadıysa PSP'nizi yeniden başlatın. Bunu yapmak için PSP'nizin kapatma tuşuna basılı tutun.

3. Adım: Buraya tıklayarak bir dosya indiriyoruz. Ardından bunu PSP/GAME klasörüne atıyoruz.

4. Adım: PSP'mize Pro Update adında bir uygulama gelecek. Bunu çalıştırın, ardından X tuşuna basın.

5. Adım: PSP'nizi tekrar bilgisayarınıza bağlayın. PSP'nizi bağladıktan sonra açılan klasöre ISO adında bir dosya açın. (Zaten açıldıysa bu adımı atlayın.)

6. Adım: İşte Bu Kadar! Artık sitemizdeki PSP oyunlarını ISO dosyasına atarak yükleyebilirsiniz!

Sorularınız Varsa Cevaplarım.

Not: Link Alıntıdır.







6 yorum:

  1. Teşekkürler işe yaradı. Uzun araştırmadan sonra mutlu son :)

    YanıtlaSil
  2. SORRY THİS PROGRAM BİŞİ BİŞİ DİYO BNEDE

    YanıtlaSil
  3. olmuyor oyun copruatet gibi bişey diyor

    YanıtlaSil
  4. ordakilerin aynısını yaptim psp ye pro update uygulamasi gelmedi ne yapmaliyim

    YanıtlaSil
  5. eyvallah reyiz inşallah çalışır bende

    YanıtlaSil
  6. abi bende corrupted data yazıyor ne yapmalıyım??

    YanıtlaSil